marți, mai 02, 2017

Cabinet stomatologic in Bucuresti

Cabinet stomatologic in Bucuresti

sursa foto: internet
Daca sunteti in cautare unui cabinet stomatologic, puteti rasufla usurati. Am gasit eu pe acest blog, un articol de recomandare, a unei clinicii stomatologice din Bucuresti. Rasmident, se numeste, sper ca am retinut corect numele si adresa: din sectorul 5, pe Petre Ispirescu..
Poate ca unii o stiti! Ati auzit de ea, sau chiar ati fost pacientii ei!



Intrebare. voi, ati apela la implanturi dentare?

Va intreb, pentru ca nu stiu daca sunt dureroase. De pret, nu intreb, fiindca, din experienta majoritatea cabinetelor stomatologice au preturile asemanatoare, iar de calitate sunt convins ca e ok! Deci, recunosc pe mine ma sperie ideea ca cineva imi da o gaura in gingie prntru a realiza acel implant! Gresesc!


Revenind, la recomandare de pe blogul calarasiunu.net, daca ar avea un medic stomatolog, care ar stii sa comunice cu mine, zic ca m-as baga! Altfel...NU! Mai bine lipsa un dinte:)

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti un MAI, plin de caldura, ca de frig ne-am saturat!:)

PS. 1. Daca stiti voi un cabinet sau cabinete stomatologice care respecta singurul criteriu enunat de mine, lasati-mi un coment cu adresa. MS. anticipat!
       2. Sursa foto., a acestei postari a constituit-o, desigur, internetul!




Niciun comentariu: