vineri, februarie 10, 2017

Butoni si camasi slim

Butoni si camasi slim de la Gentlemen's Corner



Mi-am inceput cautarile in online uitandu-ma dupa niste butoni, fiind foarte atent, de asemenea si la termenul in care sunt livrate produsele. O sa va spun si de ce! Am ajuns rapid pe site-ul: www.gentlemenscorner.ro. Un site aranajat cu mult gust, bine aprovizionat, cu imbracaminte barbati…V-ati dat seama, de ce? Produsele is numai de firma! Se zice ca sunt: Ultimele tendinte in materie de moda… Le puteti vedea si voi asezate pe categorii si surpriza…exista produse pentru cadourile de Valenine’s Day…
Hai, ca v-ati dat seama ca sunt in cautarea unui cadou pentru evenimentul ce va veni…si, din aceste produse aflate pe lista de reduceri, as putea gasi unul potrivit…este lichidare de stoc, cu alte cuvinte!!

De la categoria: imbracaminte as alege ceva …din modelele de camasi slim, as vrea sa fie ceva placut si sa fie in acelasi timp folositor…Sa se potriveasca si cu butoni, cei din fotografia atasata acestui articol. Acum, vrem nu vrem, va veni primavara si ar fi potrivita o camasa…reducerile la aceasta categorie fiind destul de vanate.

Am plecat in cautarea mea de la modalitatea de plata si livrare…Ei, bine livrarea produselor se face in maxim 24 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii…iar, ca modalitate de plata exista si optiunea plata cu card Visa sau MasterCard.

Mai e ceva de spus aici. Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 200 de Lei

Acum cateva cuvinte si despre site: la primul click pe care l-am dat, incarcarea a fost un rapida.Timpul de incarcare practic, nu exista!

Designul, destul de placut, fiind un magazin cu imbracaminte si incaltaminte plus alte accesorii!!!

De preturi v-am zis ca sunt ok si, vad ca se pot face si comenzi telefonice la numerele de telefon: 
021 310 70 43 sau 0729 907 934


Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti multa inspiratie in alegerea pe care o veti face!




Niciun comentariu: