sâmbătă, octombrie 22, 2016

Amenajari interioare profile metalice si tavan fals

Amenajari interioare profile metalice si tavan fals

In urma cu ceva vreme, intr-o postare, am spus cateva chestii despre amenajare locuintei, despre cum vreau sa arate dormitorul si de ce am nevoie pentru asta. Am discutat si despre cine ar trebui sa se ocupe de asa ceva. Va aduceti aminte ca v-am spus, ca eu nu m-as baga sa fac asa ceva si, as apela la o firma specializata sau persoana, care sa execute o asemenea lucrare ( profile metalice pentru tavan fals). Ca si concluzie, in acel articol spuneam ca atunci cand amenajezi locuinta ta, ai nevoie de profesionisti, daca doresti ca totul sa iasa bine! Sunt sigur ca si voi, ca si mine, sunteti pretentiosi, aveti preferinte pentru locuinta, pentru camerele voastre si aveti nevoie de oamenii specializati pentru ca totul sa iasa cum trebuie.
Interiorul unei case este extrem de important, cu toti avem idei sau daca nu, primim multe sfaturi incat, de multe ori, nu stim ce sa facem. Pe care sa le alegem.

Bun! Pana aici totul e ok! Dar, atunci cand ai stabilit ce anume vrei sa faci (montat profile metalice pentru tavan fals) trebuie sa te ocupi si de cumparatul materialelor de buna calitate. Poti lasa aceasta treaba pe seama firmei care iti face lucrarea sau poti sa alegi ce si de unde, sa-ti iei materialele necesare lucrari.
Eu, azi fiind un pic mai liber, am apelat la internet si am cautat profile metalice si tavan fals, ajungand astfel pe site-ul celor de la emenatwork.ro. Si, tot rasfoind pagina lor, am realizat ca in afara de interiorul casei o sa trebuiasca sa ma ocup si de exterior ! In primul rand ma gandeam sa ii modific un pic acoperisul si pentru asta as avea nevoie si de tabla. Am cautat, pe site, pentru a sti, de ce buget am nevoie, pentru o asemenea lucrare. Evident ca mai trebuie si niste grinzi inlocuite, plus scandura, burlanele, jgheaburile,etc...E o investitie un pic mai mare! Dar, nu o faci de doua ori, daca alegi materialele potrivite si rezistente vor tine foarte multi ani! Asa e tot timpul cand ai o casa, iti vin idei si pe urma nu mai sti ce sa aleagi, care sa fie prioritara: cea din interor sau cea din exterior. Ma refer la reparatiile locuintei. De multe ori e greu sa iei o decizie, cand stii ca vei trai in ea o perioada foarte lunga de timp.

Acum, daca tot v-am spus despre lucrarile mele, va invit sa va aruncati un ochi si pe aceste profile metalice pentru tavan fals. Am citit pe site ca au ghidaj flexibil pentru a putea monta usor gips cartonul pentru tavanul fals!
Asadar, daca v-ati planificat construirea unei case sau extinderea celei actuale, poate luati in calcul si acest produs!!
Din blogosfera romaneasca va doresc AMENAJARI  ieftine si usoare :)

PS. Nu am inteles niciodata oamenii care strang bani pentru a cumpara unele lucruri inutile, gen cel mai scump telefon, pentru ca asa au si altii. Eu cred ca o locuinta este cel mai important lucru!






Niciun comentariu: