sâmbătă, septembrie 17, 2016

Servicii de inchiriere autocare si microbuze.

Servicii transfer aeroport. Servicii de ichiriere microbuze si autocare de la transfero.ro

Azi, stateam linistit in dormitor, cu laptopul in brate. Din navigarile pe diferite site-uri si magazine online am nimerit la transfero.ro. Am vazut la ei ca se ocupa in principal cu inchiriere microbuze ieftin
si-am zis ca-i o piata importanta, avand in vedere cresterea economica din ultimii ani si aparitia acestor societati comerciale,




Recunosc ca nu am mai circulat de ceva vreme cu mijloacele de transport in comun si nici nu am apelat la cei care desfasoara  servicii de inchiriere microbuze sau autocare. De aceea, am fost palcut impresionat de dotariile pe care le-am vazut, pe site-ul celor de la transfero.ro. Dupa cum puteti vedea si voi, din fotografiile pe care le-am atasat, autocarele si microbuzele sunt de ultima generatie, dotate cu aer conditionat, frigidere, sistem video cu microfon, spatiu pentru bagaje, scaune confortabile cu spatiu generos pentru picioare si DVD.

Inchiriere de microbuze si inchierere de autocare

Spuneam ca sunt autocare si microbuze de ultima generatie de la producatori renumiti in lume. Printre dotarile celor de la transfero.ro se numara autocarele: Setra 415 GT, Mercedes Benz Tourismo 350 SE, Mercedes Benz Intouro si microbuzele: Van 8+1 Mercedes Vito, Microbuz Mercedes Sprinter 519 Model 2016.


Flota celor de la Transfero este alcatuita din peste 80 de autocare si microbuze, toate fiind clasificate la un inalt standar de confort

Un alt aspect care mi-a atras atentia si vreau sa-l mentionez. Pe site exista posibilitatea achizionari a unuia sau a mai multor bilete, prin intermediul unui formular. Tot ceea ce trebuie facut este sa se urmeze cativa pasi:: se selecteaza destinatia, data plecari si optional data de intoarcere, Prin completare respectivelor date se obtine un bilet online. Platile sunt in deplina siguranta, fiind securizate de Master Card, Visa si Libra Bank.


De ce sa alegi Transfero?

1. Pentru ca este un transportator care a multumit peste 100 000 de clienti.
2. Pentru ca biletele pot fi achizitionate si din online, direct de pe site.


Pentru mai multe detalii, pe site exista un nr de telefon, pentru inchirieri autocare si inchirieri microbuze: +4 0742 401 000

Niciun comentariu: