luni, decembrie 09, 2013

Camasi, bluze...cadouri!

Am pasit in acea perioada minunata a anului, cand visele se implinesc. Si, nu puteam sa nu navighez prin online in cautarea de oferte noi si de site-uri noi (adica magazine online, noi)
Din magazinul pe care l-am gasit, azi doamnele si domnisoarele pot alege camasi dama, iar pentru domni recomand: bluze barbati.
Dupa cum veti putea observa, este un site la inceput de drum, din ceea ce am rasfoit eu, asta reiese, dar produsele au un standard ridicat de calitate.

Preturile, in schimb mi-au atras cel mai mult atentie. In fotografia pe care am atasat-o vedeti o camasa pentru doamne si domnisoare al carui pret este de nici mai mult, nici mai putin, de 39,90 lei.
Stiu ca ce am spus, pentru multi pot parea cuvinte laudative, dar asta-i realitaea pe care eu am gasit-o, in magazinul online pe care l-am vizitat. De aceea, fiind in perioada cand alergam cu toti dupa cumparaturile de sarbatori, cadourile fiind in centrul atentiei, zic ca-i bine sa incepem sa facem cumparaturi si din mediul online. Cu siguranta e mai comod, cu siguranta gasim si oferte avantajoase.
Sfatul meu este ca atunci cand va decideti sa faceti cumparaturi, pentru cadouri, din online, sa va alegeti un singur magazin, de unde sa achizitionati cateva produse.
De ce, spun asta? Pai, o sa beneficiati de livrare gratuita, de exemplu. Unele magazine acorda bonusuri, reduceri pentru clientii fideli...si mai sunt o gramada de avantaje, pe care le veti descoperi singuri.
Nu inchei fara sa nu mentionez si un produs care poate fi facut cadou unui barbat. Mie, dupa cum vedeti mi-a placut bluza din fotografia pe care am atasat-o mai jos. Pretul e unul ok.... asadar poate fi un cadou frumos pentru o persoana draga!:)
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte, in aceasta perioada, de cat mai multe cadouri.

Aceasta bluza costa 64,90 lei















Sursa foto: www.kurtmann.ro








Niciun comentariu: