joi, noiembrie 28, 2013

Un nou concept cinematografic

Ca filmul este o arta, nu cred ca este vreun secret pentru cineva. Ca o filmare face spiritul sa tresalte poate v-ati dat seama.
Acum, sa va spun ca eu cunosc cativa pasionati de aceasta arta si, nu sunt numai pasionati, chiar o si practica. Si, ma refer la filmarile cu camere profesionale pe la diferite evenimente.

Unul dintre ei este Laur! Un tip din acei oameni de treaba de care ma leaga cat de cat, o prietenie. Laur este si fotograf profesionist si cameraman. Adica, face fotografii si filmari pe la nunti, botezuri, cununi si alte evenimente. O persoana mai pozitiva ca el, zau ca rar gasesti. Pasiunea, la el, se imbina cu o fire calda si agreabila de iti e mai mare dragul sa interactionezi cu un asemenea personaj. Si, spun toate lucrurile astea combinate, lui Laurii dau chiar bine si sunt sigur ca riunde este chemat ca si fotograf sau cameraman, reuseste sa-si stabileasca colaborari de lunga durata
Dar, sa trec peste aceasta parte introductiva ai sa merg mai departe la subiectul real al acestei postari, de azi pe blog meu.
Care consider eu ca trebuie sa fie adevaratele calitati ale unui cameraman sau fotograf pentru evenimentele importante din viata noastra: nunta, botez, cununie, zi aniversara. Nu, nu am fost niciodata intr-a asemenea situatie și, cel mai probabil, in viitorul apropiat nu am sa fiu. De ce?
Pai, uitati-va si voi la aceasta:  filmare de nunta Bucuresti, care este un concept nou cinematografic asupra nuntii. De altfel, un  moment unic in viata noastra!
OK!!! Si, acum sa ma explic: Pentru ca eu  nu am ceea ce-mi trebuie, din punct de vedere al viziunii mele asupra filmarilor profesionale . Cu toate astea, nu înseamna ca eu nu as aprecia munca unui asemenea artist si, ca nu stiu cum as vrea sa fie unul. Dar, nu pot concura cu cei de la: constantinbutucstudio.ro
Pentru ca eu  nu am ceea ce-mi trebuie, din punct de vedere al viziunii mele asupra fil,arilor . Cu toate astea, nu înseamna ca eu nu as aprecia munca unui asemenea  artist si ca nu stiu cum as vrea sa fie unul.
Vedeti voi, cum sta treaba cu un artist specializat filmarile de evenimente, trebuie sa fie, în primul rând calm, rabdator (calități pe care le expuneam, mai sus, când îl descriam sumar pe Laur). Un cameraman trebuie sa stie ce si cand sa filmeze, pentru ca, luand in considerare faptul ca avem de-a face cu invitati muloti imprevizibilitatea e la ea acasa. Nu e la fel de ușor cum ai filma undeva un peisaj intr-o calatorie de vacanta, unde toata lumea va întelege ce vrei sa ii arati, sa-i spui, prin instantanele surprinse. Aici, trebuie sa ai un cu ochi dibace, trebuie sa fi un om intuitiv si creativ.
Despre aparatura  nu am sa va spun prea multe pentru ca asta e o variabila în funcție de bugetul fiecaruia si mai ales de gusturile și optiunile personale în ceea ce priveste un brand anume...Dar, cred ca trebuie sa ti pasul cu noile tehnologii de pe acest segment.
In inchiere va doresc, din blogosfera romaneasca sa aveti o zi frumoasa!


Niciun comentariu: