vineri, noiembrie 15, 2013

Ce ar trebui sa facem noi?

Rasfoiam azi, pe reteaua de socializare facebook si am dat de o nota scrisa de Mihaela Radulescu . O sa va intrebati, despre ce a scris?
Va raspund imediat, nu va tin pe jar si va citez: "MASURI PENTRU EVITAREA SUCCESULUI CARTILOR MIHAELEI RADULESCU"  si ce propune: "Pentru a nu mai crea discutii jenante si nervi inutili, propun, ca de la urmatoarea carte a autoarei sa fie luate, fara ezitare, aceste masuri: " Articolul il gasiti pe pagina de facebook al Mihaelei.

Ce vreau sa zic eu este ca oamenii astia nu au leac. Îi i-a gura pe dinainte...unii din invidie altii din ce sa mai scriem despre x sau y. Din pura curiozitate am vrut sa vad si eu cine este cel care a facut-o analfabeta,,,,sincer, nu-mi inspira nimic. De aceea nici nu-i public numele. Nu stiu ce facultate a urmat, ce profesori a avut...ce drept are sa spuna ceva despre oameni...sau ce a învatat pana în prezent.
Ca si concluzie: Lumea e din ce în ce mai rea, mai egoista, ara bun simt...pur si simplu nesimtita( scuze de limbaj). Ce ar trebui sa facem noi intr-o Romanie plina de astfel de specimene?


Niciun comentariu: