miercuri, decembrie 12, 2012

Motivul meu !

 Afara ninge, totul e acoperit cu o mantie alba, in jur e tacere, de parca pamantul ar fi adormit. Ascult tacerea si miros iarna, ce abia a sosit.  Imi vine sa chiui de bucurie si de fericire. Imi aduc aminte de copilarie, cand chiuiam atunci cand se asternea prima ninsoare.Simt o bucurie atat de mare inexplicabila, incat sufletul meu nu este capabil sa o cuprinda. Multumesc Celui de Sus ca traiesc si pot sa vad aceasta frumusete! Si, mai multumesc pentru optimismul care mi-a fost daruit . 
 Da ! Da, eu cred intr-o lume mai buna, precum cei de la Coca-Cola, compania ce produce bautura mea preferata, care aduna colinde pe care le transforma in donatii.
 Daca si tu crezi lasa motivul tau de a crede intr-o lume mai buna pe  motivesacredem.ro. Daca esti pesimist si nu crezi, intra pe pagina de  Facebook.
 Afara norii s-au imprastiat si se arata soarele . Desi acum cateva momente totul parea adormit, acum totul a prins viata.Parca te-ai afla intr-o lume de basm si din moment in moment astepti sa apara Zana cea Buna. In aer se simte apropierea sarbatorii Nasterii Domnului, un motiv in plus sa cred intr-o lume mai buna! Oamenii sunt, acum mai buni ,mai generosi. Spiritul Craciunului ne face sa simtim compasiune pentru semenii nostri si daca am fi asa tot anul, sigur am trai intr-o lume mai buna.
 Deci, sa nu uitam sa fim buni tot anul, sa fim oamenii !!
 

Niciun comentariu: