sâmbătă, decembrie 15, 2012

Happy weekend


Un bărbat îi cumpără soţiei sale de Crăciun un frumos şi superb inel cu diamant.
- Credeam că soţia ta îşi doreşte o maşină sport, spune prietenul său.
- Aşa e, dar unde găseam eu un BMW fals?

...................................................................................................................................................................


Intr-o zi,sotul vine de la serviciu si nu poate baga masina in garaj deoarece pe aleea spre garaj erau trantite bicicletele copiilor.Da sa bage bicicletele in garaj si gaseste jeep-ul sotiei deschis si cainele plin de noroi intins pe bancheta din spate.Nedumerit , intra in curtea interioara unde vede copiii jucandu-se intr-o balta de noroi...se stropeau cu furtunul. Ingrijorat intra in bucatarie unde curgea apa de la chiuveta,frigiderul era deschis si continutul lui varsat pe podea,farfurii si pahare murdare...
Panicat si alb la fata,incepe sa-si caute sotia prin toata casa.Era un vacarm de nedescris - televizorul si computerul erau date la maximum.
In sfarsit isi gaseste sotia in ultimul dormitor relaxata cu o masca pe fata,bigudiuri in par.Citea o revista si asculta muzica cu castile pe urechi. Cu un ultim efort,o intreaba ce s-a intamplat.Ea ii raspunde :
- Iti aduci aminte cand te intorceai acasa si ma intrebai ce am facut toata ziua ? Ei bine....azi n-am facut nimic !!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Super bancurile! Mai greu sa gasesti on BMW fals si o nevasta care sa stie sa-ti spuna ce a facut toata ziua! Merci de sfaturi! :)))))
Happy Weekend!

blogger.eu spunea...

:))) Happy WeeKend si tie !

Unknown spunea...

Bancul cu BMW-ul fals foarte bun.
Insa bancul cu sotia care n-a facut nimic e GENIAL! Multumesc pentru el, foarte mult mi-a placut. :)
E o lectie dura pentru barbati ;) Nu stiu insa cate sotii ar risca sa lase casa pe mana copiilor si-a cainelui...;)
Happy Weekend iti doresc!


Unknown spunea...

Deşi le ştiam pe amândouă, nu înseamnă că nu am zâmbit!
Weekend plăcut!

blogger.eu spunea...

elly : mersi si tie la fel !

anastasia : ma bucur, daca ai zambit !

OchiiVerzi spunea...

:)))))) :)))) ultimul banc este bun, bun, bun ... chiar mai bun de pus in aplicare! :D
Happy weekend!

Tury spunea...

=)) =)) =))